Cukornád ültetvényen

Ezen a napon a csodálatos, hegyes Na Pali parton szerettünk volna kirándulni, de az időjárás a sziget északi felén nagyon trópusira fordult - szakadt az eső. Így az irányt kelet felé vettük, ami egy sokkal szárazabb terület. Néhány kilométer után a nap ismét ezer ágra sütött és cukornád ültetvények mellett kocsikáztunk. Balra Wa és Ni mosolyognak a cukornád árnyékában és amit a kép készítésének pillanatában még nem tudtunk - nyakig a kipucolhatatlan, ruhafesték jellegű vörös földben, amit itt egészen egyszerűen "Red Dirt"-nek (vörös föld) neveznek és többek között ruhafestésre használnak. Szegény autó!
Jobbra úticélunk, a leírhatatlanul szép Kalalau völgy látható. Csak álltunk és bámultunk ...

Kalalau: a legszebb völgy
Waimea kanyon vízeséssel
Waimea kanyon
Utunk a Csendes óceán Grand kanyonjaként is emlegetett Waimea kanyonban vezetett, ami valóban nagyon hasonlít a nagy testvérre, csak sokkal vizesebb, zöldebb, na és persze évmilliókkal fiatalabb.
Tereza hátizsákban kirándult
Tereza kifejezetten élvezte a kirándulást. Itt éppen elaludt a hátizsákban. Valamilyen oknál fogva azonban nem engedte, hogy egy bizonyos ponton túl tovább gyalogoljunk a hegygerincen. Ennek aztán a nagyobbak nagyon bírtak örülni: panel-gyerekek.
A hírhedt Fanta Fruit Punch: borzasztó
Kirándulásaink elmaradhatatlan kísérője ez az elhibázott Fanta lötty volt (vegyes gyümölcs puncs), amiből Zso érthetetlen okból rögtön egy egész kartonnal bevásárolt. ... Soha még ilyen jól nem fogyott a víz.
Ci és a csibe
Kauai kakas
A szigeten nincsenek nagy ragadozók, kígyók, legyek, szúnyogok és egyéb veszélyes állatfajták, viszont vannak tyúkok és kakasok, de az rengeteg. Aranyosak. Cilike elcsípett egy csibét. Szegény! Mármint a csibe.
Virágos temető
Egy érdekesség. Ez egy temető. Mindegyik ilyen volt. Tele friss, gyönyörű virágokkal.
Tengerpart görbe pálmával
Ezen a délután a turisták által "jobban" látogatott "klasszikus" hawaii-i jellegű Poipu Beach-en kötöttünk ki.
WaNiCe hullámozik
Végre hullámok is voltak, amire már Ni annyira vágyott.
Csajok naplementében
A naplemente ezúttal is a tengerparton ért bennünket.
Hawaii színek
Rózsaszín naplemente
És nem bántuk meg! Hawaii hozta formáját és olyan színorgiát produkált, amit eddig úgy gondoltuk, hogy csak az utazási irodák plakátjain létezik.