ZsoJuWaNiCeTe

Vissza a főoldalra

Korábbi Frissítések

Ezen a lapon tájékozódhattok, hogy mikor miről maradtatok le.

2009. február 26.  Ismét nagyon elmaradtunk a frissíítésekkel. Lassan megprábáljuk feldolgozni a kimaradt időszakot, de többek kérésére a legfrisebb képekből is válogatunk.

2007. szeptember 23.  Most egy éve frissítettünk utoljára. Az ok egyszerű: építkeztünk. Most szorgalmasan készítgetjük az albumokat. Érdemes sűrűbben látogatni bennünket, mert napról napra új képeket teszünk fel. Beköltöztünk a kiflibe! Egy hete volt a házavató. Talán mostantól egy kicsit több időnk lesz.

2006. szeptember 17.  Fél éve nem frissült a magyar oldalunk. Közben persze egy csomó minden történt velünk, melyekről feltettünk 12 új fotóalbumot. Közben befejeztük a házunk tervezését, sőt el is kezdtük építeni. A tervezési és engedélyezési procedúra majd egy évig tartott. Reméljük, hogy az építkezés sem fog tovább tartani. Egy új menüpont teljes egészében az építkezésről fog szólni. Az első 5 oldalt "kifli" házunk eddigi történetéről már fel is tettük, amit a "Kifli ház" menüből lehet elérni. Néhány napon belül utolérjük magunkat és az építkezés képeit napi szinten fogjuk frissíteni.

2006. március 27.  Ajaj! Az idő rohan. Legutóbbi frissítésünk óta mintegy 10 hónap telt el. 7 új albumot tettünk fel kb a tavalyi nyár végéig fedve le az elmúlt időszak eseményeit. Ezeket az albumokat már láthattátok az angol nyelvű honlapon. Találhattok képeket a tavaszi partikról, a gyerekek külföldi utazgatásairól, a szelidi és a balatoni vakációról, valamint balaton felvidéki túrákról és még több túráról, végezetül néhány képet a nyár végéről. Az őszi és téli történésekről szóló képes beszámoló már készül, hamarosan közreadjuk egy vadonatúj meglepetés oldallal egyetemben.

2005. május 8.  Újabb három hónap telt el ... Feltettünk 4 új fotóalbumot erről az időszakról. Nagyon élveztük a nagy nehezen megérkezett telet, elmentünk síelni Szlovákiába az iskolai sítáborba, majd ismét beleerősített a tél, de végül hála az égnek mejött a tavasz mindannyiunk, de különösen Rézi legnagyobb örömére. Közben volt néhány nagy kalandunk, mint például Ni lábtörése stb., de szerencsére most már mindenki jól van és készülünk a család következő talán eddigi legnagyobb kalandjára: házat építünk. Egyelőre a tervek készítésénél és a telekvásárlásnál tartunk, de az építkezésről majd rendszeresen beszámolunk honlapunkon.

2005. január 29.  Boldog Újévet! Ismét elrepült 2 hónap legutóbbi frissítésünk óta. Erről az időszakról 4 új fényképalbumot tettünk fel. Erzsi mama és Feri papa novemberben ünnepelte 50. házassági évfordulóját. Gratulálunk és nagyon büszkék vagyunk rájuk! Most ünnepeltük Ce hetedik és Rézi első, valamint Mucza 40. születésnapját és természetesen a Karácsonyt sem hagyhattuk ki. Rézi megtette élete első lépéseit. Mindannyian nagyon vártuk a havat, ami néhány nappal ezelőtt végre meg is érkezett. A fenti kép még 2003-ban a Tahoe tónál készült kedvcsinálásnak. Hamarosan friss havas képek is lesznek.
Ne feledjétek, hogy email címeink megváltoztak. Készítettünk egy új lapot is, ahol a mindig aktuális címeket megtaláljátok.

2004. december 1.  Hihetetlen, de négy hónapja nem frissült a honlap. Ennek leginkább az volt az oka, mint azt bizonyára mindannyian tudjátok, hogy hazajöttünk Szegedre. Közben egyszer frissítettük az angol nyelvű változatot, ugyanis most megfordult az információigény iránya. Jelenleg amerikai barátaink kerültek nagyon messze és sajnos velük együtt egész davis-i életünk. Eltelt három hónap mióta teljes létszámban itthon vagyunk, de még mindig nem szoktunk bele az ittlétbe. Azért derekasan küzdünk. Nézegessétek a lapot, rengeteg új holmit tettünk fel rá. Minden újdonságot megjelöltünk. Jó szórakozást!

2004. június 19.  Nagyon gyorsan elszaladt ez a hét fantasztikus nap, amit Kauai-on a Hawaii sziget csoport "Kert" szigetén töltöttünk. A programunk olyan sűrű volt, hogy az első két nap friss beszámolóit nem követték újabbak, de most feltettünk 5 új fényképalbumot ami a harmadik naptól ad egy kis ízelítőt rövid nyaralásunkból. Sajnos kétéves amerikai kalandunk is a végéhez közeledik. Már csomagolunk, ma éppen garázs vásárt tartunk. A lányok egy hét múlva indulnak haza Zso bánatára, aki csak egy hónap múlva követheti őket. Örülünk, hogy hazamegyünk, de ugyanakkor nagyon szomorúak is vagyunk, hogy elhagyjuk Davis-t és minden csodát, amit itt láthattunk és átélhettünk. A következő frissítésben egy kis Davis-i csendélettel szeretnénk kedveskedni nektek. A nagyon közeli viszontlátásra!

2004. június 1.  Kauai, Hawai szigetek: 2. nap. Nagy kalandunk folytatódik. A kezdetekről itt találsz bővebb infót. Ma egy kicsit túráztunk, belekóstoltunk az őserdei hangulatba ill. egy fantasztikus délutánt töltöttünk el egy gyakorlatilag üres de gyönyörű tengerparton. A mai képekből egy új albumot tettünk fel. Hangulatunk töretlen és lassan ránk is átárad a szigetet teljesen átitató "Aloha" hangulat. Holnap lányok Hula táncórát vesznek és irány a tenger.

2004. május 31.  Nagy kalandba vágtunk. Tegnap felkerekedtünk mind a hatan és elrepülltünk a Csendes Óceán közepén fekvő Hawaii szigetekre, annak is az egyik legszebbikére a Kauai szigetre, amit az itteniek úgy becéznek, hogy "kert" sziget és pontosan úgy néz ki, ahogy az ember a trópusi paradicsomot elképzeli. Az első napról feltettünk egy rövid ízelítőt, amit terveink szerint naponta újabb képekkel egészítünk ki, ha lesz rá energiánk. Holnap a strandoláson és a búvárkodáson kívül megpróbálunk eljutni a sziget belsejébe az egyik vizeséshez az őserdőben.

2004. május 23. Hihetetlen gyorsan elszállt két hónap az utolsó frissítés óta. Alig több mint egy hónap múlva utazunk haza, azaz csak a lányok. Megpróbálunk minden maradék pillanatot kihasználni. Közben Balázs papáék látogattak meg bennünket március végén, elmentünk Disneyland-be, ahol legutóbb Ci kihagyta a tüzijátékot. Idén már Rézi is látta. Tettünk néhány rövidebb kirándulást. Ezekről és a napi Davis-i életről feltettünk egy csokorra valót 6 új lapon (56-61), melyeket a képindexből érhettek el. Nemsokára megyünk haza!!

2004. március 17.  Itt a tavasz!! Méghozzá nagyon nyárias. Meleg, virágok, illatok ... Kirándultunk a Bodega öbölbe, ahol Hitchcock a Madarak-at forgattta. Az elmúlt hétvégén beindult a medence szezon is. Erre a jeles eseményre hagyományosan Mária csodálatos kertjében került sor. Ebben a frissítésben Wa került a címlapra, aminek egyébként nem igazán örült. Másrészről a helyzet az, hogy képtelenek voltunk egy családi képet összehozni: ugyanis annyian izgünk-mozgunk már, hogy ez nem is olyan egyszerű feladat.

2004. február 20.  Csendesen teltek a "zord" kaliforniai tél utolsó napjai. Hétvégenként próbálkozunk már rövidebb kirándulásokkal. Meglátogattuk az elefántfókákat és elmentünk a kedvenc hegyünkre, a Mount Diablo-ra élvezni a tavasz első pillanatait. Az elmúlt héten ömlött az eső, de már két napja ragyogó napsütés neveli a virágokat és a mi kedvünket.

2004. január 15.  Elmúlt 2003. A tavalyi év kétségtelenül legnagyobb és legszebb eredménye Tereza volt. Reméljük jövőre is hasonlóan pozitívan öszegezhetjük az évet..
Feltettünk néhány képet második amerikai Karácsonyunkról ill. az Újév első napjairól.
Ezzel a frissítéssel egyidőben elindítottuk az angol nyelvű honlapunkat is, ahova a zászlón keresztül vezet az út.
 Mindannyiótoknak kívánunk egy klassz, békés stresszmentes Újévet !

2003. december 22.  Tereza három hete született. Rézi fantasztikus kisbaba és egészséges, mint a makk. Ju is sokat erősödött és már majdnem a régi formájában van, de a hat hét gyermekágyi kényeztetés még jól jön neki. Feltettünk néhány képet Rézi születése óta eltelt időről illetve a kiegészült lánycsapatról. Egy kicsit módosítottuk a Babaoldalt ahova feltettünk két rövid felvételt Rézi hangjáról. Eddig se volt vele semmi gond, de ma átaludta az éjszakát! Mindannyiótoknak nagyon boldog, békés Karácsonyt kívánunk!

2003. november 30.  Nagy család lettünk! Mindannyian nagyon boldogok vagyunk. Tereza gyönyörű, egészséges kislány. Ju, bár egy kicsit jobban megszenvedett ezért a legkisebb tündérért, jól van és nagyon boldog. A négygyermekes kismama és legkisebb lánya holnap délelőtt hazajönnek Ci, Ni, Wa, Zso és Györgyi mama legnagyobb örömére. Görgyi mama tegnap érkezett néhány órával hatodik unokája születése után. Néhány képet Tereza születéséről feltettünk a legfrissebb albumba ill. egy részletesebb beszámolót a szülésről a baba oldalon találhattok.

2003. november 29.  Megszületett Tereza. Nagyon elfáradtunk, de a lényeg, hogy mind a baba mind az anyukája egészségesek. Részletek valamikor holnap. 2003. november 28.   Jön a Babánk! Bevonulunk a kórházba. Azért feltettünk egy új albumot az utóbbi napok eseményeiről. Most azonban a főszereplő Ju és ??, akiről hamarosan többet tudunk. A történésekről napló formájában számolunk be, már amikor az időnk engedi. Amikor csak lehet képeket is mellékelünk. Mindez a Babaoldalon lesz látható.

2003. november 17.   A tél őszbe váltott, méghozzá gyönyörűbe. A fák a létező öszes színben pompáznak és az eső sem esik mindig. A múlt hétvégén elmentünk a Sonoma völgybe "borozni". Ez talán az utolsó baba előtti kirándulásunk volt. Ezen a hétvégén tartottuk Cilike előrehozott szülinapi partiját. Néhány képet feltettünk a legfrisebb albumba. Amúgy pedig időnk legnagyobb részében babát várunk.

2003. november 3.    Ismét majdnem egy hónap eltelt a legutóbbi frissítés óta. Nagyon közeledünk a baba-naphoz, de semmi újat nem tudunk. Ezt a frissítést már az új honlapszerkesztővel követtük el. Elnézést a kezdeti bakikért. Cserébe lassacskán egy sokkal profibb lapot alakítunk ki. Feltettünk egy új albumot a legfrisebb képekkel a Halloween-i eseményekről. Ja és egy szomorú hír: esik az eső. Három napja ide is megjött a tél. 2003. október 6.    Az utolsó frissítés július 14-én volt. Azóta már otthon is voltunk. Hat új sorozatot tettünk fel. Ismét átestünk egy költözésen. Ez volt a kilencedik és gyaníthatóan nem az utolsó.  Már nagyon várjuk a babát. Minden gondolatunk körülötte forog. Kevesebb, mint két hónap van hátra és még meg kell tanulnunk a kórházig vezető utat is.

2003. július 14.
  Nagyon régen frissült a honlap, így most hét! új oldallal bővült. Meglátogatott bennünket Andi és Mucza akikkel rengeteget kirándultunk. Voltunk a Taho tónál, elmentünk egy ötnapos kanyon túrára (Kings, Zion és Grand kanyon), közben megnéztük a mammut fenyőket a Sequoia nemzeti parkban ill. ismét megcsodáltuk Las Vegas-t. Voltunk Arizonában, Utah-ban és keresztül átszeltük a nevadai sivatagot. Egy ˝kicsit˝ elfáradtunk. Közben a lányok Magyarországra utaztak és nagyon hiányoznak, de nemsokára mi is megyünk.

2003. május 31.   Feltettünk néhány képet a legutóbbi monterey-i ill. a Great America vidámparkba tett látogatásunkról egy új galériába. Kezdtünk egy új babaoldalt, melyen az első ultrahangos felvételeket láthatjátok a babánkról. Most már tényleg el kell hinnünk.
A Bopit oldal mostantól történelem. Gratulálunk Verebélyiek, Wa, Zsu és Zso !!

2003. május 11.
Nagy újság van!!
  Családunk legkisebb tagja 11 hetes.
A hírhez magyarázatot itt találtok. Egyéb jó híreink is vannak, de most ez is elégnek tűnik.
Újdonságok Feltettünk 4 új képgalériát (Hollywood, Disneyland, Monterey No.3., Életképek).

2003. április 25.
Hírek  Az elmúlt két hét nagyon sűrű volt. Nagy szomorúságunkra Erzsi mama és Feri papa hazautazott, nagy örömünkre viszont Györgyi mama és Merilin megérkeztek. Az időjárás téliesre fordult és mint ahogy arra már többen felhívtátok a figyelmünket a honlap időjárás mutatóján Budapest megverte Davis-t. Ennek legkevésbé a mamáék örültek. Gratulálunk Magyarország!  Hajrá Szeged!
Újdonságok  Egy vegyes áprilisi képcsomagon túl találtok egy sorozatot a Yosemite parkban ill. legutóbbi San Francisco-ban tett látogatásunkról.

2003. április 6. Hírek  A dolgok jelenlegi állása szerint úgy néz ki maradunk még egy évet. Ez egyszerre jelent számunkra örömöt és szomorúságot. Örülünk, hogy még egy évet eltölthetünk ezen a szép helyen túl sok gond nélkül. Ugyanakkor nagyon szomorúak vagyunk, hogy nem lehetünk veletek.
     A háború sajnos még mindig tart, de reméljük megjön az a csepp eszük és abbahagyják végre. (a szerk)
Újdonságok Meglehetősen mozgalmas 10 napon vagyunk túl. Erzsi mamával és Feri Papával megnéztük a Death Valley-t, Las Vegas-t és a Grand Canyon-t.  Eközben megtettünk 3000 km-t négy nap alatt. A Death Valley a Holdra , Las Vegas  egy játék városra, a  Grand Canyon pedig leginkább a csodára hasonlít (leglábbis én így képzelem el). Ja igen. Indult egy új oldal is.

2003. március 28. Megérkezett Erzsi mama és Feri Papa. Minden bizonnyal ez a legörvendetesebb híre az elmúlt két hétnek. Mind a nagyszülők, mind a gyerekek mind az unokák nagyon boldogok.  Nagyokat kirándultunk, de még ezután jön a java. A friss képek a Monterey-i ill. a San Francisco-i kirándulásunkon készültek
      A másik hír a háború kitörése, aminek egyáltalán nem örülünk. Egy kicsit értetlenül figyeljük az emberi hülyeség szárnyaló méreteit. Megnyugtatásul errefelé nem változott semmi. Amerikai barátaink ugyanolyan normális emberek, mint voltak, csak a rendszerrel van némi probléma. Egy kicsit szégyenlem, hogy ember vagyok.   (a szerk)

2003. március 2. Hétvégén elmentünk az állatkertbe ill. élveztük a fantasztikus tavaszi időt Máriánál. A képek magukért beszélnek. Eredetileg azt terveztük, hogy ezen a hétvégén bemutatjuk Davis lerongyolódott részeit ködben, esőben ill. csinálunk egy családi képet ilyen körülmények között. Az előbbit nem találtuk, az utóbbiról pedig úgy néz ki lemaradtunk.
    Wa fogalmazása itt még olvasható.

2003. február  24. Itt a tavasz! Néhány képet feltettünk a hétvégén készültek közül. Ezen kívül itt van egy kis gyöngyszem:
    Wa írta egy iskolai fogalmazásban     ...When I was come to America I am sad and excited at the same time. Sad, because I leave my home, and friends, and excited because I can see a new world. My home, Hungary not the same as America. Hungary is little, but beautiful, nice and my home. America is big, and beautiful, nice but different. In America my life is changed, I have to speak a different language, I have to live a different life, and I have to see the good in the bad.

...Amikor Amerikába jöttem egyszerre voltam szomorú és izgatott. Szomorú, mert elhagyom az otthonomat és a barátokat és izgatott mert egy új világot láthatok. Az otthonom, Magyarország nem ugyanaz, mint Amerika. Magyarország kicsi, de gyönyörű, szép és az otthonom. Amerika nagy és gyönyörű, szép de más. Amerikában az életem megváltozott; egy másik nyelvet kell beszélnem, egy másik életet kell élnem és meg kell találnom a rosszban a jót. (ford. Zso)

2003. február  17. Valentin napi őrület volt itt a napokban. Néhány képet és videót feltettünk a februári képek lapra.
   Wa és Zsu felkerült a Verebélyiek közé a piros BOPit listára. Gratulálunk nekik. Zso ismét próbálkozott: most 246-nál állt meg és majdnem megütötte a guta. Neki nem gratulálunk.
   A videókat nem akarjuk teljesen gagyira tömöríteni, így csak a DSL-esek ill. a türelmesek próbálkozzanak.
   Tegnap elmentünk a közeli Diablo hegyet megnézni. Erről a kirándulásunkról nyitottunk egy új képeslapot. Ismét nagyon szépet láttunk.<

2003. február  09.Éppen fejlesztés alatt áll a lap, ezért érdemes sűrűn benéznetek hozzánk. Már feltettünk egy félkész oldalt a februári képekkel. Természetesen a BOPit is folyamatosan frissül, ill. az egész lap napról napra, óráról órára fejlődik. 2002.10.24. Nándor javaslatára készült egy Index lap a fotókról, hogy ne kelljen mindet mindig végignézni.

2003. január  A képek sorozat 7 új oldallal bővült. Többek között voltunk a Napa Valley-ben, megnéztük végre közelebbről a Golden Gate hidat, ellátogattunk Monterey-be, ahol bármikor szívesen letelepednénk. Az ünnepek alatt nagyon sokat lógtunk a neten és csevegtünk az MSN-en. Január elején elmentünk a Sierra Nevadába egy kicsit élvezni a telet, ami nagyon hiányzott az otthoni havas beszámolók után. Itt már kezd tavaszodni, így újult erővel vetjük magunkat a kirándulásokba. Első tavaszi utunkon az aranyásók nyomait követtük.
     És a hab a tortán: megszületett a www.zsojuwanice.com. Mostantól remélhetőleg nem lesz elérhetőségi gond, ill. a honlap fejlesztése is elkezdődhet. És
NINCS TÖBB REKLÁM!!!

2002.11.06. Feltettünk egy rövid videót  a Cilikéről. Az iskolában egy drakulás versre táncol az osztálytársaival és Mrs. Sodergren-nel. A változatosság kedvéért most MPEG formátumba kódoltam, hátha sikeresebben nézik meg a szerencsések. Egy új fotósorozaton láthatjátok mi történt velünk Halloween idején. Hétvégén voltunk a Lake Tahoe-nál. A néhány kép amit feltettünk nem képes visszaadni azt a gyönyörűséget, amit ott láttunk. Egy új lapot indítottunk a korábbi frissítések megőrzésére. Ja, és megváltozott a lapunk neve.

2002.10.22. A hétvégén voltunk a Belfonte vidámparkban. Képes beszámoló a Képek rólunk 4. oldalon.
Mint láthatjátok csináltunk egy Újonságok bekezdést, ahol a frissen feltett anyagokat választhatjátok ki.